Tervetuloa Nallikseen, avoimeen perhekahvilaan!

Ilta-Nallis
tiistai klo 17:30-19:30

Avoin perhekerho. Tarjolla maksutonta iltapalaa yhdistyksen jäsenille. Muille iltapala on maksullinen (aikuinen 3€ ja lapsi 1€). Maksutapoina käteinen tai mobilepay (selvityksen alla, varaudu käteismaksuun ensimmäisillä kerroilla). Ilta-Nallis järjestetään joka tiistai.

Nallis
perjantaisin klo 9:00-11:00

Avoin perhekerho yhteistyössä Tuusulan Kunnan kanssa. Tarjolla maksutonta aamupalaa yhdistyksen jäsenille. Muille aamupala on maksullinen (aikuinen 3€ ja lapsi 1€). Maksutapoina käteinen tai mobilepay (selvityksen alla, varaudu käteismaksuun ensimmäisillä kerroilla). HUOM aamupala on tarjolla klo 09-10.

Osoite: Kellokosken Perhetupa Ikioma Nystenintie 6 04500 Kellokoski

Perhekerhoista löydät lisää tietoa facebookista⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ ja instagramista!

Haluatko vaikuttaa kylämme perhetoimintaan?

Se on mahdollista! Kaipaamme uusia perhekahvilan vetäjiä Nallikselle!

MISTÄ ON KYSE ?

● Aamu -tai iltapalatarvikkeiden hankinta Kellokosken K-Supermarketista

● Oven avaus, aamupalan tai iltapuuron esille laitto.  Aamu- ja iltapalan saat itse päättää, kunhan pysyt budjetissa. Tarjolla voi olla esimerkiksi puuroa, leipää, leikkeleitä, vihannekset ja hedelmä, ja pientä

herkkua sekä kahvi, tee ja mehu.

● Jos haluat järjestää Nalliksella jotain ohjelmaa, esim. askartelua, muskaria tms, niin autamme mielellämme materiaalien hankinnassa.

● Vapaata seurustelua muiden perheiden kanssa

● Lopuksi tilojen siivous yhdessä perheiden kanssa ja ovien sulkeminen.

● Riittää, että autat esim. kerran kuussa. Siitä olisi jo iso apu!

● Perehdytämme sinut emännäksi ja olemme tarvittaessa mukana auttamassa ensimmäisellä kerralla. Jos kaipaat lisää perehdytystä, MLL Uudenmaan Piiri järjestää verkkokoulutuksia perhekahvilaohjaajille. Ansaitset siitä MLL:n osaamismerkin, josta on hyötyä CV:ssäsi.

Ota rohkeasti yhteyttä meihin kellokoskenmll@gmail.com , facebookin tai insagramin kautta

Vapaaehtoistyöstä saat itsellesi hyvän mielen, sekä perhekahvilamme ovat iso voimavara perheille!

TERVETULOA JOUKKOOMME!