MLL Kellokoski

Yhdistys on perustettu v. 1990.  Yhdistyksemme on jo yli 30-vuoden ajan tukenut Kellokoskelaisia perheitä järjestämällä toimintaa ja tapahtumia alueella.

Kellokosken yhdistyksen tavoitteena on lapsiperheiden tukeminen arjessa erilaisten tapahtumien kautta. Nallentuvalla eli Nalliksella säännöllisesti kokoontuvat kerhot sekä erilaiset koko perheen tapahtumat omalla kylällä ovat olleet näitä arvokkaita arkeen voimia antavia hetkiä. Tapahtumissa olennaisimpana osana on tehdä yhdistystä ja sen toimintaa näkyväksi ja olla osana mahdollistamassa perheiden yhteistä aikaa eri tapahtumien kautta.

Yhdistyksen toiminta toteutetaan kokonaisuudessaan vapaaehtoisten voimin. Jokainen on tervetullut mukaan toteuttamaan kanssamme hyvinvointia Kellokosken perheille.

Perhekerhot ja tapahtumamme ovat kaikille avoimia!